dåååligt!!

usch!! har super dåligt samvete för att jag inte lägger upp så mkt inlägg och bilder längre.. MEN!! jag har bra ursäkter... bilder! jo för min mobil med kamera då har ju gått sönder, så jag kan inte fota så mkt..kameran e ju typ supr gamal känns det som och den e lite halv kass.. men ah den är med på speciella tillfällen..

uppladdning.. humm, ja det har varit mkt på senaste.. träningar, avslutningar, falköping, varit hos linnéa.. och nu kommer de bara bli varannan vecka (tror jag) för ja.. egentligen ska inte jag ha internet nu ens xD mamma har ju sagt upp det, eftersom att hon flyttar nu.. och de skulle stängas av igår xD men men!! det fungrar... hihih bra, då är det bara fortsätta surfa ;) thihihi


men förlåt för dålig uppdatering :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0