usch..

Uusch har lite ont i huvudet, har haft det hela dagen.. aj,aj inte kul :( Saknar min älsklings bästa vän som tyvärr ligger hemma och är sjuk :( krya på dig bästis<3<3 

ridningen igår gick bra, hoppade på Mahjong det va kul :)

Nu ska jag typ dra hem till pappa och hämta lite pengar sen ska jag dra ner till Coop och handla mat... haha pappsen ringde och frågade hihi... Men ah, jag blir kvar där och pluggar lite engelska med engelska proffset Monica ;) hihi sen blir det hem till mamma igen :)

jag funderar på om man ska fixa något liite kul här på bloggen... humm får vad jag hittar på :)

nej nu måste jag ge mig iväg :)

(tack för fina kommentarer :) <3 )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0