Tokio Hotel konserten!!!<3

oooh OH MY GOD!!!!!!!  fyfan konserten var så in i helvete bra!! den var grym!!! och fyfan vad nervösa och spännda vi var innan alltså :O shiiit!!! Det va så jävla häftigt att få se sina älsklingar på riktigt <3<3 fan asså.. jag kan inte beskriva känslan asså omg... Asså det va så jävla underbart!!!! Jag och älsk Linnéa sjöng s¨åklart med i låtarna eller humm... skrek haha ;o) men fyfan vad kul vi hade, glömma den dagen? ALDRIG!!! <3<3<3<3

4 Mars 2010 = <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Tänkte dela med mig av lite bilder jag tog på konserten <3














Ja nej hörre ni det finns så sjukt mkt bilder så jag kan nte lägga upp alla.. men här har ni några iaf <3<3
kopiera ej bilderna!!!! dom är mina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0