tackar så mkt!!

Tack så jätte mkt till Lars-Johan som hjälper mig med mitt skådespeleri!! Tack så mkt!!!! :)

Ja.. Idag har ju då Lars-johan haft lite teater lektion för mig då, haha tog en timme innan jag började göra något liksom ''övningar'' xD har lite spärrar han hjälper mig med att brya (Y) TACK!! Men det gick bra sen.. kanon..
hihi
BANAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woowww!! så kom jag med i producentgruppen också!!!! yeeeah!!! hehe... vissa jobbar/tjatar/är ihärdiga mer än andra ibland.. Men.. jodå.. det lönar sig ;) hhiihi  nej men asså dom andra har liksom bara anmält sig i fredags.. jag har tjatat sen skolan börja, och pluggat upp mig så att jag ska kunna vara med! yaah!!


Blir ridning ikväll, kul :) <3

åååh.. vet ni, jag tkr musiken i filmen spirit är så bra.. älskar den här låten..



Låten är bra faktisk... <3



Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul mandis.. Du är så duktig.. Nu är det bara att öva och göra så gott man kan och se hur långt det räcker.. Nu håller vi tummarna.. Kram

2010-03-23 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0