Ridning :)

Nu är jag klar med mina naglar föresten!!! MEN.. jag ska göra om dom nu xD haaahah
så här blev dom först iaf :)



såå blev det :)  naglarna har blivit kortare nu till vintern

Käkade kvällsmat hemma hos pappa, suuuper gott (Y) Sen drog jag och mamma ut till Terez (stallet) lånade terez häst Uno krutpaketet hih :P men iaf det gick super bra iaf, vi fick göra en volt i deras hage hihi snön gick upp till magen på hästarna, det är såå jäävla mkt snö nu :O
Meen iaf.. så hälsade jag på sötaste Mr Hi-tech.. (visste inte hur han stavades förut så det ska vara MR HI-TECH inte HIGHTEC hih :)  )    

drar till sthlm direkt efter skolan imorron, möter pappa där så drar vi och kolla skor :P  WIIII:)



Super söta Mr Hi-tech :)<3


nej vafan. nu måste jag fixa naglarna jö xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0