konstig dag... :S

dagen började ju inte bra med nationella proven i skolan... lärarna sa fel så jag hamnade med felgrupp.. specgruppen... blev förbannad och snackade med min lärare.. som sa att what? du ska inte vara där.. dom har sagt fel... humm :@ aja läsförståelsen gick väl bra.. hörförståelsen mindre bra.. tycker jag i alla fall..  sen köpte jag och älsklings Linnéa glass.. mm hahahahaha min glass, satt löst i struten, så den gick att ta ur xD ahahaha...

Följde med Linnéa hem efterskolan, var med när hon tränade småbarnen förste och höll henne i handen när hon var hos tandläkaren ;) hihi

Drog hem till henne, red med henne :) super mys<3 sen låg vi i sängen och kollade på dejting in the dark hihi :)

Älskar dig som fan bästis <3


hahaha kolla min glass xD


glöm inte att rösta på veckansblogg!!

Kommentarer
Postat av: Linn

okej! kul :)

2010-03-17 @ 21:35:10
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0