jodå.. det börjar ta sig...

Träningen gick bra, körde trampett, va längesen nu.. körde på pegasus'en och körde lite överslag och grejer.. kulit :) på slutet blev det lite volter.. fyfan vad längesen det va xD haha... sen började jag lära mig cheerleading dansen.. nice,nice..

men gud vet ni? :O min granne har dött :O ja asså jag har ju inte skrivit om henne här direkt så ni vet ju inte riktigt vrf jag bryr mig om det.. men bara helt plötsligt igår på eftermiddagen... så sjukt när man gick förbi hennes lägenhet idag.. var helt svart där inne.. och man vet.. att man inte kommer se personen igen.. asså det känns så jävla konstigt.. :S humm.. men hon har det nog bra där uppe i himlen nu  :)


filmen är ev inte helt uppladdad än.. så prova igen senare om det skulle krongla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0