hummm...

Hallåååå!!!! :) hihih nej men jag har fan inget o skriva igentligen xD aaah hahahah ...


Jag funderar på vad jag ska göra.. Jag sitter iaf och hjälper Malin med hennes blogg lite.. :)<3<3 gör lite collage :)

Blir ingen gympa träning alls för mig den här veckan!! Onsdag, drar jag till sthlm direkt efter skolan, på torsdag drar jag också närsta direkt efter skolan xD hahah sen e de slut hih :)

älska gymnastiken asså och cheerleadingen vi håller på med.. och mina gymnaster... och akrobatiken.. haha xD



haha Täss, kommer du ihåg den här dagen ? xD haah.. vi måste ha en sånhär dag till xD haahah


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej :)

Fin blogg du har !

allt bra med dig ? <3

2010-03-01 @ 21:42:15
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0