hahaha fjasko xD

ah fört och främst jag gjorde hemma gjord pizza eftersom ja.. jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle handla, vilket betyder att jag då också fick bestämma vad vi skulle äta.. Och ja, då blev det hemma gjord pizza (Y) det är gott det :)

Sen gjorde jag klart engelskan, suuper!

hahahahah sen NU NI!! drog jag och pappa ut och övningskörde.. hahah herre min gud vilket fjasko xD asså seriöst hahahah xD fyfan.. xD


Nu sitter jag i alla fall här hemma och bloggar det tycker vi väl om ? ;) yeeah!!!







Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hejsan.. Det var väl inget fjasko. Gick ju jättebra... Första gången du körde.. kan ju inte ge sig ut på motorvägen direkt!! ;o)

Det här kommer gå kanonbra!!

2010-03-09 @ 22:06:29
Postat av: Marcus

Visst är det kul att köra bil? :P

2010-03-10 @ 14:20:05
URL: http://roliganyheter.blogg.se/
Postat av: Issa

Hahah jag ska övningsköra för första gången i helgen:P

2010-03-10 @ 17:49:10
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0