wiii :)

biljetterna och allt till pier pressure är nu fixat!! wii :) drar ju till gbg på söndag morgon och spenderar dagen där med Marcus.. på just pier pressure festivalen (Y) skoj!! hihi :)

asså.. vafan ska man göra? det är sol och jag vet inte vad jag ska göra.. jag har ingen lust att gå ut och sola i nån park helt jävla ensam :( har stadat mitt rum idag på förmiddagen. skönt o ha det gjort.. så... är de någon som ha nå tips på vad jag kan göra i veckan då? vet inte vad jag ska göra.. älsk Linnéa jobbar ju så henne kan jag ju inte va med :( får hitt på nå själv helt enkelt då.. lördag blir det ju islandshäst kurs, ska bli kul :) senah söndag gbg då.. som sagt :)

nej... nu ska jag ta och städa klart det sista här hemma och sen dra hem till mamma, eller hon hon kanske vill hitta på något innan vi drar till stallet vid 8 :) <3

ps: började äta mitt påskägg idag.. somnade sist xD hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0