litew från förra veckans äventyr ;)

Jobbade på mammas jobb ons, tor.. satt och gjorde prisändringar xD ojojoj... Torsdags sov älsk Linnéa hos mig hihi, hon åkte med ut och fotade mig när jag red, gölligt av henna <3



Fredags så sov jag hos älsk Linnéa, höll lektion för henne när hon red, hon e så duktig så :)

Ilördags var jag på islandshäst kurs, det 2 ridpass och så.. kul faktiskt (Y) åkte hem och red Hi-tech sen på kvällen.. mamma tog lite kort.. sista gången jag red honom då :( lite tråkigt.. Sen satt jag uppe och kollade på bröllopsmiddagen xD va ju bara tvungen att se den 11 våningar höga bröllopstårtan som vägde 250 kilo xD haahah herregud... xD


Linnéa och Yrsa :)

Jag och Bingo.. han hade bara ett öga :(

Linnéa och nån annan häst :) (kommer inte ihåg namnet)

Jag och Glöd :)

Gunilla (linnéas mamma) och Yrsa :)

Söndags.. satte jag mig på tåget och for iväg till gbg.. kollasde på Pier Pressure med Marcus :) vi såg dead by april, plan tree, pendulum, the sounds, takida och 30 second to mars.. :) Takida va as dåliga... plan tree va också dåliga, men bättre än takida.. dom andra banden var riktigt coola faktiskt :) (Y) sen hem till Falköping, sov hos Marcus föräldrar, Max va där :) 







takida

30 secound to mars

måndags blev jag väckt av lille Maxen hihi :) sen hem till lägenheten, första gången jag fick se mitt rum helt fixat och allt :) superfint.. sen tog vi upp studsmattan så jag och Max hoppade lite :) sen var det bara att hoppa på tåget hem till enköping igen :)
Red på kvällen sista gången på åkerby, vi red kadrilj kul va det faktiskt :) hade Capena, palle fick vila han :)

allt är inte exakt klart.. men ah :) säng,soffa,tv,bord, ah man ser inte hela rummen nu då... det är mest färgen ja visar här :) metalic rosa och svart rondvägg med mönster i glitter.. tjustigt ;)


frukors på balkongen och lilla bus Max hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0