Liseberg (Y)

Liseberg va heeelt super, strålande sol och mindre folk än vanligt.. wi!! åkte typ allt (Y) haha jag och chrippe gick i hotelgasten xD haha jag skrek men ingen annan xD aaaahahahahah xD fast då måste jag säga... spökhuset på grönan är fan 1000 gånger värre.. ooh ja... här va liksom annat...men det va grymt snyggt gjort där inne alltså.. as häftigt byggt och så :) lyckates bli dränkt ¨båda gångerna vi åkte colorado...och floomride hahahah xD båten sjönk nästan xD hahahaha fyfan så blöta vi blev xD

Max åkte alla barn karuseller... gullunge <3 han fick väl allt socker man kan få där xD sen vann vi en stooor toblerone och 2 chips påsar (Y) yeeah (Y) kanoners

på kvällen hemma blev det pizza och mys :) <3


max ibak <3

max och sockervadd mumsit <3


max <3

haha snyggt mackan xD

jag och chrippe åker :)

(Y)chrippe o jag

haha xD chrippe o jag

max och mackan <3

mamma och chrippe ibak<3

tyvärr ser jag grymt fet ut på denhär bilden.. men ah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0