härligt asså (Y)

Fan vad det är härligt med sommar.. idag har jag varit ute hela dagen typ.. började med att åka och hämta max i morse.. sen åkte vi ut till marcus's kompisars stuga.. asså seriöst så jävla fin :O så åkte vi ut med deras båt och åkte till en strand, jag och Max gjorde små ''pooler'' där max satt och badade, sen byggde jag sandslott och sen fikade vi lite... häärligt :) sen påväg hem åkte vi till Marcus mamma och pappa och fikade ute i solen :) trevligt,trevligt (Y) när vi kom hem hoppade jag och Max studsmatta, sen gick vi till lekparken och sen hoppade vi lite till och sen gick vi in och nu sitter jag här.. :)

Imorgon blir det en sväng till Liseberg.. skulle åkt dit med faster o dom, dom kommer och hälsar på.. men dom fick hinder och åker på måndag ist... och då sa vi.. vi dit ändå imorgon.. vi tar med oss min kusse också :) så det blir jag,mamma,Marcus,Max och chrippe :) treevligt :)

visst är det häärligt med sommar <3

 

Saknar dig massor, du betyder så mkt <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Danialragne

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 11:09:30
URL: http://danialragne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0