Grönan <3

Va på grönan med älsk-Linnéa.. fan vilken tur vi hade asså... mulet hela dagen så lite folk,+ att alla i sthlm inte slutat.. om jag förstod rätt.. så.... vilket betyder... åk så mkt du vill för det är INGA KÖER!!! fyfan så skönt de va.. haha blev fast i Insane, han bad mig sitta kvar så fick åka 2 gånger irad.. och hur ofta händer de på grönan? xD haha det brukar vara 20 min kö på insane.. nu gick du rakt in och satte dig.. så jävla nice <3 det va inga köer någonstans.. xD så de va ba åka som fan xD <333
vi hade iaf världens mysigaste dag <3


sen ut till nacka på middag, så jävla härliga människor xD <3.. haha dom hade en bebis hon hade så jävla härliga ansiktsuttryck xD fan va vi skrattade.. thihih <3




Insane <3(vet inte vem killen är)


jag och Linnéa-älsk åkte kärleks tunneln 5 gånger xD ahahahah

kul på grönan?


Kommentarer
Postat av: Leifmelissa

Nice site, regards from the netherlands!

2011-11-16 @ 11:40:35
URL: http://leifmelissa.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0