västerås!!!!

Igår då, såååå var jag ju i västerås hela dagen med, ammi, susanna och christoffer :) jag köpte nya stövlar, tränings byxor, en grej till älsk (kan inte säga vad de e )  och ny hårsprey :) så käkade vi på nån restaurang och ja massa... sen åkte vi hem igen med tåget... det var singnalfel på en låång strecka så vi stog still en längre tid :O tåget  blev försenat 20 minuter xD sen drog jag och mamma till coop och handlade lite efterrätt till kvälllen :P sen drog vi hem, tog de lugnt :)sen ner till vita elefanten och käka mat.. åt det vanliga xD haha... mamma betalade för alla,owe,ammi,anders,susanna,mig,christoffer,caroline och henne.. hon sa: det är nog sista gången vi äter på det här stället tsm igen.. så gick vi fortsate hem och kollade på let's dance :) och sen käkade vi efterrätt, maräng swich :) så fick jag födelsedags present av dom, 600kr att gå och fixa manikyr och greer för.. ja iaf nagels grejs och så :) sen drog vi hem till pappa och hoppa i säng :) <3

super myyyysig daaag<3



dagens outfit :D


dom nya skorna (Y)


mmmmmmmm<3

taaaack för dagen!!!:)

kram Amanda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0