Stockholm!!!! :)

Japp... Stockholm blev det idag pappa, Hannah,jag och Linnéa-älsk<3 .. Vi började med att käka lite frukost på hotell parkAztoria här hemma :) sen vidare till sthlm och gamla stan... vi gick runt och shoppade i gamla stan en stund, sen ner till NK,biblioteksgatan, Stureplan, kungsgatan och sist drottninggatan... blev lite shopping (Y) sen åkte vi ut till Kista Gallerian blev en masssssa shopping.. jag har sammanlagt shoppat för 728 kronor idag xD hahah...humm.. blev Kista ganska länge, sen vid typ 5- halv 6 drog vi ut till Nacka och ''fikade'' med Monica och barnen.. vid halv 9 började vi dra oss hemåt till Enköping igen.. Blev en låååång dag i sthlm från 10 på morgonen till halv 9 på kvällen xD haha..

När vi kom hem drog vi till donken och käkade lite kvällsmat hih.. seent.. och ja nej.. nu sitter jag här och skriver om min dag till er (Y)













Klänning,skor,rosette till håret, halsband, jacka,kjol,strumpor... (Y)



// Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0