skola,fika,pulka, Uppsala!!!

Ja, nej idag har vi varit i skolan som vanligt.. va på kommunen imorse o sen skola..Haha engelskmännen fick en svenska lektion idag.. höhö killarna lärde väl sig inga nödvändiga ord kanske.. ;) såhär ''lät'' det när Sam säger det han lärde sig att säga..(sam och Olivia)
S- Här har du 5 spän...
o-*skrattar*
S- här har du 5 spän, ring din mamma och säg att du inte kommer hem ikväll..
o-*skrattar/ser ut som ett ?*
S- Och nu.. sug min kuk.. xD
*alla i hela rummet as garvar..
*efter nägra minuter*
S- jag skoja bara :P
allt sas på svenska.. visst är dom duktiga ;)

Olivia sa till Leo ''jag hatar dig, fitta'' Leos flickvän lärde henne säga de :P haha xD




... Efterskolan gick vi hem.. åkte till bresse och kollade lite :) sen gick vi till Tant grädeline och fikade.. mmm<3 sen drog pappa, jag o Hannah till skolaparken och åkte pulka :) det va jävligt roligt faktiskt (Y) :D sen hem o fixa oss (mig) lite, dra till bussen, sen kom Ida och Sofie (sofie från england också) jag lärde Hannah massa svenska ord hela bussresan xD Så drog vi till Uppsala.. Käkade lite pizza, jag såg en buss som hade bussnr 6 och då sa jag till ida.. 
A- kolla ida.. buss-sex :P 
I- *skrattar* 

Och sen kollade vi på bio.. den där ''har du hört rycktet om morgans'' den va ganska bra... kärleksfilm (tjej film) ;) hihi sen sprang vi fan så fort vi kunde... vi körde den klassiska.. springa så fort du kan till bussen och precis när du kommer fram till bussen så åker den xD. haha.. så vi fick vänta en halvtimme på nästa buss, men de va ju okej:)







vi hade iaf en super mysig och rooolig kväll :)


Liiiite trötta på bussen hem ;) hih..

Imorgon (idag 23) drar vi till sthlm.. gamla stan på förmiddagen/morgonen sen drar vi till Kista och shoppar (Y) sen ev drar vi till Nacka och fikar :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0