sista kvällen fest och sista dagen...

Dagen igår va väl bra, käkade lunch ute medc Hannah, gott gott... sen hem o fixa för festen (Y)



Festen va väl halv kul, med det dög iaf.. (Y) haha Arvid din jävel.. vilken jävla komiker haha jag skratta så jag grät xD haha ja asså du kom nog i rätt tid, jag va rätt uttråkad då xD hahah.. Sebbe va min lilla terapeft hahaha.. men ja, sista kvällen tsm med dom alla :(











Sista dagen idag (27jan) Alla grät så jääävla mkt.. hehe förutom jag xD pinsamt..men ja, man blev ju liite tårögd iaf.. Hannah grät, Charlotte grät..alla grät.. Kramade alla hejdå<3
kändes lite konstigt o gå hem helt ensam faktiskt, ingen som hänger på en liksom.. kändes lite konstigt...  

cya!! :)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0