shopping <3

idag har jag shoppat lite faktiskte :)först käkade jag och pappa på amazing thai..gott,gott<3 sen, medans pappa klippte sig så drog jag och köpte nya riktiga vinterskor.. behöver det!! .. när pappa hade klippt sig klart så gick vi till intersport och köpte skridskor till mig :) jätte fiiina <3 har inte haft ett par skridskor sen 3-4 tror jag xD hahaha.. sen direkt när vi kom in igen ringer mamma o säger att hon hittat en snygg jacka sopm jag skulle titta på, så jag drog ner på stan igen.. jackan var inte så snygg, så de vart inge köp av någon jacka.. men på vägen hem tog jag en sväng iin på JC och H&M, JC hitta inget.. på H&M hittade jag en söt natt klädnad kan man väll säga :) hih och thigts :) så det köpte jag när jag ändå va på stan <3 hihi sen hem igen.. sen efter en stund gick jag till mamma och städade mitt rum och hämtade min dator och massa annat :) super!! <3





imorgon blir det iväg till sthlm och vasa museet med pappa och kusin gabbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0