Sammanfattning 2009

jag hade tänkt o göra en liten samanfattning om allt kul som hänt 2009 jag tar månad för månad <3 jag tar med allt jag kommer ihåg iaf xD
 (inklusive bilder)



Januari
jag fyllde 15, niice <3
jag o älsk hade en supermysig tjejdag i v-rås <3
sälen med släckten <3

   

Februari
Fick reda på att jag skulle åka till england i juni
jag va i sthlm och bowlade o hade mys med mamma o jenny (fick i present) 

 

Mars
Jag och älsk va i skövde och hade kul :P <3



April
Jag och pappa gick med achberg och gert :)
Jag sov hos älsk och vi ''färgade'' mitt hår xD 

 

Maj
vi va i falun :)
jag konfimerade mig :)
Mamma tävlade sin första tävling <3
va på konfimations läger :)
jag va och kollade på joe labero :)
vi hade avslutning med gympan me tjejerna :)
   
    

Juni

Jag va i England med skolan :)
jag slutade 8an :)
jag och älsk var på skara sommarland <3<3
jag sommarjobbade :)
jag va på make up store och blev sminkad med min faster <3
     

Juli
jag var på grösö med pappa o vänner <3
jag var på parken zoo me älsk och mamma<3
jag var på furuvik zoo me älsk och hennes mamma och systerbarn <3
jag var på grönan me fam axelsson o pappa <3 :)
jag var på kryssning me mamma,pappa o älsk :) <3

    

Augusti
jag och älsk tältade i härjarö och dagen efter åkte vi båt:) <3
jag och mamma var på gotland <3
jag och mamma var på matfestivlaen i skövde :) <3
va i dådran me älsk <3

   

September
fallskärmsklubben aros 40års fest :)
tjejdag i v-rås :)

 

Oktober
jag va på Walking with dinasours :D
jag va i skottland <3:)
linnéa hade halloween party som jag va på <3

  

November
Jag va på sjukhus :O
jag var på esk gf 40års fest :)
jag va på modell för en dag :)

   

December
jag var på ledaravslutning :)
jag var i falun :) <3
jag var på kryssning :D <3
jag firade jul <3
och nyår <3

   



och självklart alla gånger jag och linnéa sovit hos varandra <3 det har varit massa,massa mys <3 och allas födelsedagar o grejer <3
alladagar har betydigt massor<3

tack för ett bra år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0