nej usch vilken hemsk dröm!

nä.. fyfan.. jag vakna av att jag grät imorse..:O drömde att mamma va död typ... jag skulle visa släkten typ en ny portal dom hade byggt elllr nått, sen plötsligt säger jag, jag ska visa er sen vart mamma e begravd..och då ba gör de typ ont i hela kroppen, men jag gar in iaf i något hus och när jag är påäg in säger någon där är hon begrad andra kullen och sen uppe i högra hörnet..men när jag gick in iaf så börjar jag typ gråta och skrika as mkt.. och jag ser hennes ansikte framför mig men vet att hon är borta föralltid liksom...och liksom det där, man kommer inte ihåg exakt hur hon såg ut i huvet men ändå så gör man det.. usch de va så hemsk... låg o grina en stund xD så kollade jag på klockan efter typ en kvart.. klockan va då kvart i 7 xD


uuusch heeeeemsk dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0