Julen 2009

såå äntligen., jag är såå himla ledsen att jag inte laddat upp något.. men nu kommer det från jul och nyår.. dum som jag va så glömde jag ju sladden till mobilen hos mamma, så jag kan inte lägga in bilder från det som varit mellan jul och nyår meen.. hoppas ni inte dör om ni inte får dom direkt.. dom kommer lite sent ;) hihi

nej men jag börjar väl att berätta om hur min jul har varit...



  24 December 2009..



Först på morgonen fick jag en ipod av pappa o strumpan, och ett armband av mamma i strumpan.. sedan gick vi till hotellet parkaztoria och åt god hotell frukost, med mina kusiner Wille och gabbe... när vi ätit och mysi så gick vi till pulka backen och åkte massa pulka.. vi hade så jävla roligt<3 :D

Sen gick vi hem igen och fixade oss inför ''julfirandet'' som iår var hos min faster mia (hos wille och gabbe) på landet :).. hehe jag hann inte göra klart mig hemma så jag gjorde klart det sista hemma hos dom:) sedan åt vi den gooda jul maten<3 det var jag, mina 2 kusiner wille och gabbe, mina fastrar Mia och Lovia och min farbror viktor och mias man (wille o gabbes pappa) magnus, farmor susanne och såklar mamma och pappa, jonas o susanne :) hihi

efter ett tag kom den nya morderna tomten mangniss ;) hehe jag döpte honom till det nyss xD hehe.. han var mycket morder.. hihi

sedan när vi öppnat alla fina julklappar åkte jag och mamma till släckten i skövde som är.. mina morbröder Owe och Anders, gammelfarmor birgit, morfar roland, kusiner christoffer och denise( denise bara 4 månader hennes första jul<3) moster caroline.. owes sambo ann-marie, anders sambo susanna, morfars ''sambo'' ing-marie, och carolines sambo petar :) och jag o mamma firade jul där.. när vi kom fram satt dom och åt, klockan var vid 7 på kvällen och vi hade ätit vid 2 innan, så ja visst, vi satte oss och åt lite med dom också :) efter en låång stung kom en tomte höhö... Tomten var mycket, mycket rolig...sedan öppnade vi alla julklappar där också, ojoj så mkt fina, super grejer jag har fått i julklapp iår <3 tack alla <3 sedan åt vi risallamalta jag har ingenaning om hur det stavas men ja iaf :) hhaha... jag fick nöten!!! och för det fick jag en.... efter8 ;) hihih sen satt vi bara i soffan myste och åt massa jul godis <3 sen hopp i säng<3

den 25 december åkte jag o mamma hem till Marcus (mammas kille) och hans son max och bodde där hela helgen, och vi hade också mini jul :)


taack alla så hemskt mycket för alla julklappar <3



julklappar iår :) om ni vill veta:)

ipod,högtalare till ipoden, nyare snyggare hörlurar till ipoden,2 tokio hotel tröjor, 3 par trosor,2 bh:ar, tokio hotel konsert biljetter!! , skjorta, 1000 kr på stadium, 500 kr vanlig, 200kr bio kort, 300kr på bikbok, örhängen,2halsband, armband, leggings, massa olika sminkborstar 5-7 st  tror jag de va, liiten ask, handgjord ljuslyckta, biljetter till bounce showen en dans show, tröja/tunika, nagellack.

Åh gud jag hoppas jag inte har missat något nu :S  om jag gjort det, får ingen ta det personligt.. jag kommer inte ihår allt :) hihi




bilder fårn julen 2009 <3



Bilder från skövde<3



mini jul i falköping :) <3



taack för en myysig juul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0