jag undrar...

humm jag har funderat heela dagen på om jag ska ta fallskärmscert nu.. vill gärna göra det asså.. de e ju så jävlans kul<3

jag har gjort 2 tandemhopp.. mitt första gjorde jag när jag var 12 år(2006) mitt andra hopp gjorde jag när jag var 14 (2008)
asså jag kommer inte ihåg någonting från mitt första hopp asså ärligt.. det var så mkt adrenalin(stvas?) så jag kommer inte ihåg något, jag kommer ihåg från att jag flög lite i luften till jag landade.. jag kommer inte ihåg frittfallet elr någonting.. jag komer också bara ihåg att jag va helt ''wow'' när vi åkte hem, jag fattade inte riktigt att jag hade gjort det..


men andra hoppet därimot.. kommer jag ihåg det mesta faktiskt.. jag kommer faktiskt ihåg hela den dagen typ :) har de på film också.. tänkte dela med mig av den till er faktiskt (Y) hih

vsg!! mitt andra tandemhopp!



dem sa att jag hörde hemma där uppe :) (på ett bra sett)

Kommentarer
Postat av: threce

JAG VILL OXÅ HOPPA !!! D:

2010-01-26 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0