Helgen <3

Tack för helgen älsklings Linnéa, älskar diiig masssssor bästa vän <3 <3

torsdags, käkade vi pizza och kollade lite på tv innan vi hoppade i säng och la oss..
på fredagen haha, när vi kom till skolan va vi några min sena och då sa vi, fan vad pinsamt det skulle vara om det nu stog att alla 9:or ska vara i Arenen.. vad står på tavlan när vi kommer in?

*9X och 9Q i arenan tillsammans*

skolan iaf, gick bra.. haha min lärare har nu lärt sig hur man får mig o plugga xD haha.. han va så stolt... efterskolan drog i och handlade snacks till helgen, putade ner Linnéa i snön :P...käkade på amazing thai och kollade sen på snabba cash.. blev besviken faktiskt.. inte så bra tkr jag faktiskt.. men den dög.. sen såå.. drog vi hem och kollade på tv typ, sen hoppade vi i säng och la oss <3

lördag va mys, vaknade ''sent'' käkade frukost, kollade på film, käkade godis *hihih* på kvällen tänkte vi dra till sarajevo, men vi ångrade oss och gick till amazing thai igen xD haha... lite pinsamt, satt på samma ställe som på fredagen, servitrisen komihåg oss xD hahahaha.... sen drog vi hem till pappa och hämtade lite filmer.. drog hem te mamma, käkade godis, chips o dip, kollade på 2 filmer, sen hoppade vi i säng<3 mysigt <3

söndag vaknade vi ''sent'' igen, käka frulle, kolla film igen, käka snackset från igår goooott <3 myste hela dagen <3



(texten är utsuddad, men jag lovar, det stod 9x och 9q)




hoppas du hade en lika mysig helg som jag <3<3 älskar dig <3

puuuss <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lät som en myspys helg!



PUSS

2010-01-31 @ 21:04:35
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0