gårdagen!!

3 december :) igår kom jag ut!!! vi åkte ut till bresse och gick runt på isen, jag var as rädd måste jag säga, fyfAN.. jag ville ju inte ramla i och frysa ihjäl... litar inte på bresse asså ;) hiihihi...sen åkte vi och handlade lite igen.. ni vet, toa pappar o sånt liksom.. när vi gick ut från affären så kom vi på.. faan vi har inga bakformar, vi skulle nämligen baka kladdkaka.. humm då åkte vi och in handla de igen xD seen åkte vi hem och bakade :) efter vi bakat så gjorde vi hemma gjord pizza, faa,an vad gott det blv <3<3 mmmm gotti gott.. ja, så på kvällen blev det som snacks.. det där andra snackset vi hade igår, resten av chipsen, kladdkaka me grädde, sen tog vi fram glass.. humm ja ni, bara en jävla massa snacks i helgen xD hahahahhaha...   myskväll<3







kraaamis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0