gårdagen 5 december :)

spenderade dagen på vasa museet med kusin gabriel och pappa :) <3 sen gick vi på stan i sthlm och shoppade, jag köpte mig ett par leggings och en tunika :) sen mötte vi Monica och hennes barn, david och cassandra :) så käkade vi på donken :) sen gick vi lite till på stan.. jag kollade på en ny skidjacka till mig, men köper någon annan dag :) sen tog vi och åkte hem.. pappa o jag drog och handlade mat o lite sånt.. Blev tacos till kvällsmat, mmm längesen jag käkade tacos faktiskt..  I helgen eller ja, på torsdag kommer släkten från skövde till oss :) på söndag tänkte jag titta på älsk när hon tävlar, och jag vet att de kommer gå super bra för henne o puh :) <3 hihi :)









/ Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0