Det här visste du inte om Amanda

nej nu tänker jag skriva en lista på saker.. jag tror ingen vet om mig.. någon kanske vet men ah..


1. Jag vill köpa häst igen..
2. Jag saknar en jävla massa saker från ''mitt gamla liv''
3. Jag skulle vilja bli sångerska och profitionell dansare eller modell
(men har gett upp de där,får sattsa på annat)
4. Jag är avundsjuk på min bästis...
5. känner mig lite smått utanför/bort glömd
6. slutat vara positiv till allt, efter att man bara blivit besviken..
7. skulle göra vad somhelst för att bli längre än vad jag är

så.. nu... kommer inte på nå mer nu..
puss


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tråkigt att läsa kärleken.. berätta gärna vad det är som får dig att känna så.



Kram

Din idol

2010-01-21 @ 00:27:43
Postat av: Pappsen

Tråkigt att läsa kärleken.. berätta gärna vad det är som får dig att känna så.



Kram

Han som alltid är här för dig när du behöver!!

2010-01-21 @ 00:29:04
Postat av: threce

manda, du skulle klara allt det där lung om du bara skulle satsa!!

2010-01-22 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0