daaaaaagen!! typ

hö störd dag idag.. vaknade 8.. alldeles för sent!! tack kära mamma för att du inte väckte mig.. men de e ju klart som du sa, jag e ju 16 och ska tahand om mitt egna liv.. .. :@ aja duscha.. klädde på mig.. drog till skolan... skolan träffa vänner.. och älsk<3 humm ahv typ de.. dra hem kolla tv, packa.. åka o handla me pappa, hem till pappa.. sitter här nu.. ah..
HA!  kul när jag kom hem såg jag att jag glömt ta på bh banden... ha, så jag har gått runt med bh banden hängandes heeela dagen .. fyfan tur inget hände.. höhö...

aja.. men e inte på humör för att blogga nu riktigt... men ah iaf.. om det tar nån vecka innan jag uppdaterar e det pga  att Hannah från england som jag var hos i somras kommer hit i morgon och bor här en vecka.. uuuh spännande, lite nervös faktiskt :O

aja.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0