5 dagar kvar!!

hello, sitter här hemma hos mamma och snackar på msn.. i dag har jag ite gjort så mkt faktiskt, varit hemma, va på stan o käka lite man mamma o släkten.. sen drog jag mamma o ammi och handlade, sen hem.. va as rastlös visste inte vart jag skulle tavägen.. så jag började fixa mina naglar.. han inte mkt för jag gjorde mammas tånaglar, sen susannas fingernaglar och sedan carolines :) dom vart mkt nöjda, med filning, nagellack och pärlor o grejer ... sen käka vi tacos och nu sitter ni och kollar film, eller ja.. inte jag men alla andra... jag sitter ju här.. iaf och käkar lite snacks.. gott.. ska nog banta nu elr nåt xD , nej men gå ner typ 10 kilo elr nått, då e man toptrim sen (Y)





Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0