4 dagar kvar... piss helvetes dag!

idag har jag kolla på älskpälsk linnéa när hon tävlade.. jag tke hon var suoperduper duktig <3 själv fick man reda på att trubbe har farit till himlen... så jag satt o grina hela dagen.. saknar min trubbemann mer än något  annat på jorden... och jävla idioter som inte ringde till mig.. jag hade ett enda jävla krav när jag sålde honom, det var att dom jävlarna skulle ringa och säga så jag fick säga hejdå till honom.. gjorde dom de? nej fan heller... man får reda på att ens lilla hjärta e död...

saknar dig  trubbemann... nu får du gå uppe i häst himlen med ramona och äta gräs varje dag <3 :'(
Älskar dig <3



tårar för trubbemann <3 <3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0