15år, 364 dagar...

hahahha... idag frågade en av mina gymnaster mig.. hur gammal är du? och therece svarade.. hon är 15 år och 364 dagar gammal :P haha.. och då sa hon ååh då fyller du år imorgon, då kommer den andra oj så du fyler år imorgon... 3 minuter senare säger en tjej.. ja, men då måste du ju fylla år imorgon.. höhö.. vi hade bara sagt det ett antal gånger innan xD haha.. dom är liite blonda ibland ;o) Gick hem efter enstund på min träning, gick hem och pluggade svenska ist... gjorde klart engelskan på dagen och nu har jag bara 2 sidor kvar i svenskan o läsa (Y) toppen!!!

nej men.. humm ska man ta och lära klart dom sidorna nu, eller ska man ta och lägga sig? hummm...


sov gott på er alla iaf :) <3 puss <3

// Amanda... 15år och 364 dagar gammal... ;o)



jag, gabbe och wille när vi va smååå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0