mysig dag/kväll <3

Jahapp, Mammsen och jag har myst heela dagen i soffan.. De är nice faktiskt (Y) hon e tydligen smittbärare, får hålla mig borta hihi... Vi har kollat klart på lynley serien nu xD elr ja avsnitt 13 - 23 iaf hihi... Vi käkade Sarajevo mat idag mmm fan va gott de e asså <3 så köpte vi mer godis och lite chips också.. OCH påskmust yeeah... KOllade på Let´s dance.. fyfan sköönt att hon åkte ut, tkr hon är sååå fruktansvärt jobbig..

Men haha fyfan vad solsidan är roligt, det är grymt jävla kul xD haha... Jag och mamma satt och as garva xD hahahahah...


usch, as nervös.. Ska provrida den där hästen imorgon.. e fett nervös jö haha.. hatar att rida och göra grejer när ägaren eller vad det nu är ser på, det är så hemskt.. Fyfan jag hatar det....Aja, vi får se hur det går imorgon..
Söndag ska jag kolla på är min faster tävlar typ med sin häst (Y) ska bli kul, det har ju gått så bra för dom innan <3

Nej haha,, det blev ett jäävligt seent inlägg haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0