Melodifestival!!

jodå, sitter här i soffan och kollar på melodifestivalen (Y) käkar godis, mumms... käkade middag på Star Lounge med pappsen, super god mat där faktiskt, aldrig käkat där faktiskt...

såå.. vad tkr ni om bidragen?

jag gillar hit tills Lanto, Timoteij och Crucified Barbara är nog fan bäst.. Alcazar va okej också, men dom brukar vara bättre tkr jag...Men,men sverige suger ju på att rösta i melodifestivalen så det blir väl skit bidrag iaf xD haha...

haha naaw, pratade med lilla Maxen i telefon idag.. han ba..
M- vrf är inte du här? :(
A- jag har inte kunnat, jag får komma någon annan gång :)
M- vrf kommer du inte då? :(
A- jag kommer någon annan gång och hälsar på dig :)


så sööt han e lilla Maxen <3





neej nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen, hoppas ni får en super kväll!!! <3 sen blir det nog film här (Y)

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0