Jag älskar helg<3

I fredags drog jag och pappa till sthlm, till Monica och barnen. Vi hade mysfredag, med tacos och massa mys och gott.. Kollade på film och bara hade, jaa.. mysigt..

Lördagen åkte vi 5 till tomtitts och va där hela dagen och hade massa roligt :) sist jag va där va jag typ 5-6 år jö xD haha.. men det är faktiskt massa kul där, för både små och stora.. :D sen åkte vi hem till enköping och käkade good mat på sarajevo, super duper gott som vanligt, sen åkte vi till sthlm och lämnade Monica och barnen. Sen åkte jag och pappa hem igen och såg det sista på melodifestivalen.. FYFAN vad sverige suger på att rösta, asså ursäkta.. vilka tke att han ''jesus'' snubben som gick till andra chansen var bra? usch... sen vid 11 drog jag och pappa till i-huset och kollade på när min kusin spelade fotbolls match.. gick sådär.. dom förlora på straffar och åkte ur cupen.. men,men..

söndag har vi inte gjort så mkt.. jag och pappa drog till bresse och åkte skridskor, isen var piss dålig, sög verkligen.. sen drog vi och hämta mamma, så drog vi och fikade på wickmans gott.. och nu ligger vi här i soffan och kollar på tv.... Och bloggar ;)



jag, Cassandra och David myser <3


Tomtitts

Tomtitts

Skridskor i bresse

:) <3


Kommentarer
Postat av: Tagealvilde

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-11-17 @ 10:27:40
URL: http://tagealvilde.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0