ingen ridning.. men nått annat roligt!!

tyvärr blir det ingen ridning :( Ena hästen blev koko när han skulle gå ut och då är det inte så roligt o rida.. såå det får bli någon annan dag (Y) Tror jag och pappa hittar på något roligt ändå ja :) kanska hittar på nått med Monica och barnen!! (Y)

haha jo föresten, igår köpte jag en övningskörnings skylt!! woow går kurs imorron.. det har tagit lite lång tid men det vart strul med alla papper man skulle ha och skit.. men nu jävlar, övningsköra hela lovet ;) hihihi

Nej nu ska jag.... humm... vet inte xD hahahaha... jo jag ska göra lite filmer :D JAA!! en film tilll mig själv och en film till älsklings Linnéa som är på gran canaria.. fuskis, lämnar mig ensam bara sådär *snyft,snyft* :(

ah nej ska kanske göra ny bloggdesign också... eventuellt... får se om de blir nå fint!


nej men puss som fan på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0