Alla Hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag på er! <3

Har fått alla hjärtansdag present av mamma, halsband + liten nalle :) <3
fick rosor av pappsen <3
Farmor va här och käkade frukost med mig och mamma i morse, jätte mysigt :) <3

Var ute och åkte skridskor med pappa och Monica i bressen för någon timme sen, isen är kass men jodå.. det funkar väl xD haha.. nu har jag duschat och fixat, jag och mamma drar till Ullis och lilla Meja senare, ikväll blirdet middag hos Angelica (Y)



nalle och halsbandet

Rosor

Bresse :)



sthlm igår var super duper mysigt, Sussie visste inte att jag och mamma skulle vara där så när hon kom var vi ju där och hon blev jätte chockad.. hihi :P käkade mat, pratade lite och bara hade trevligt (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0