toppen..

Toppen dag!! känner mig piggare, vet inte om det är för treon eller om det är bara att jag är friskare.. jaja, utbildning hela dagen företaget ''kavat event & kommunikation var hos oss, helt grymt bra.. riktigt kul. vi ambassadörer är verkligen en riktigt bra grupp. Så det är bra.. vi har pratat lite om kommunikation och sånt, tränat på att kommunisera utan ord,utan att se på varandra och mingla osv.. jobbat i lite olika grupper så att man lär känna varandra lite :) nej men allt känns verkligen super :) härligt gäng... Planerar en filminspelning nu som ska vara reklam för skolan där vi elevambassadörer är med väääldigt mkt... ja typ nästan hela filmen.. men filmen är bara 22sek lång så ah :) Man jag som gillar sånt, är självklart med och försöker synas ;)

Jag vet inte hur det blir med julkalendern idag :O Får se om klippet vi spelade in i fredags blir bra.. annars så får jag klippa ihop något annat roligt :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0