men åh.. skönt..

Åh, det är grymt skönt att det snart är lov.. jag orkar inte gö nå mer nu xD Blir bara förbannad, inte bra o va i skolan då.. humm... Imorgon ska vi elevambassadörer spela in en liiten reklam film iaf.. Det ska bli kul faktiskt :) så jag hoppas att den dagen går fort iaf.. Då blire filminspelning på morgonen, nån enstaka lektion på eftermiddagen, kolla på Max lucia tåg på kvällen.. Sen är det fredag och då är jag ju i verkstan hela dagen... Hoppas på att göra klart min kedja jag håller på med till mitt ''Gyllenpanzar'' halssmycke :) Sen.. sen så är det helg, faan vad jag längtar alltså.. för då betyder det att vi bara går på måndag och typ någon timme på tisdag.. wii!! sen LOV!!!! <3

Men på tal om lovet och de.. Det är fan bara 9 dagar kvar till jul eller nått sånt.. Det är ju iaf nästa fredag.. NÄSTA FREDAG?? shiieet, det går för fooort!! jag hinner inte me själv liksom, helt galet alltså... Hahah vet ni vad jag kom på? xD jag har bara missat ett enda avsnitt av julkalendern iår.. Bara ett enda.. Max kollar bara på helgerna, han kan inte på vardagarna. han lämnas på dagis vid den tiden... Känns liiite roligt faktiskt.. att jag 16 år kollar varje avsnitt, det är fan tradition.. Bra eller ej, det är tradition xD och lille Max han missar allt.. :( stackarn.. meeen meen... och jag e helt chockad över att jag fick till en julkalender iår.. asså jag menar, jag sa att jag skulle göra en.. Men att det skulle gå hela vägen och att vi lagt ner den tiden.. helt otroligt.. trodde aldrig att jag skulle lägga upp i tid (ja jag vet att 11 va senare men ah) eller typ ah.. Fan grymt kul har vi ju haft medan vi spelat in den iaf.. Det är huvudsaken :)


bara för att få in en bild.. Men det står iaf HV10 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0