jodå, ...

Jodå det blev faktiskt en ganska så mysig dag.. Som sagt, började med lite mys i soffan med Max, sen gjorde han och jag frukost till mamma och mackan.. Sen var det bara att börja fixa sig för pulka åkning.. Jag drog en snygg vurpa i trappan utanför.. Helvete vad ont de gjore, kommer få värsta lårkakan eller nått. Ajaj..

Ut till kättilstorp och åka pulka, fick god lunch av Mackans föräldrar.. hahah Vi fick se bilder på Mackan från när han tog studenten, hahha herregud xD fan vad vi skratta asså, ojojoj.. Emh ja iaf.. Hem, gick lite på stan. Det var en liten gullig julmarknad,så den gick vi en liten sväng på.. Jag o mamma kollade lite i affärer också, jag köpte en såndär manikyr penna ni vet till naglarna, fast med silver färg :P fanns guld också.. Men jag tkr silver va snyggare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0