Hallooj

Nämen tjeenare :) fan va kul att du kikar in här.. thihi neeej då :) Äntligen är det lov nu då.. Dagen gick fooort kan jag ju tala om.. Drog till skolan vid halv 11, fikade lite.. vid halv 12 va vi i kyrkan och lyssnade lite.. mkt trevligt.. sen typ vid 12 så slutade vi :) Då bar det iväg till skövde :) Jag, mamma och Anders (morbror) tog en lunch, göttgött:) sen tog vi en sväng och kollade lite på stan. Sen ringde vi ner gammelfarmor, så tog vi en fika med henne :)

Sen drog vi hem, jag känner verkligen att jag egentligen måste städa.. och kanske typ börja packa eller nått.. Emh iaf..Käkade kvällsmat.. sen drog jag med mamma till stallet rider inte idag tog ny navelpiercing i fredags (äntligen) och får inte sporta på 2 veckor. Emh och sen så ramlade jag ju i trappan i söndags.. så ah.. Meen jag filmade, helvete va roligt det ser ut när folk kör gymkana xD aaahahahah xD galet roligt xD Emh men ja, nu sitter jag och klipper julkalender.. Ska göra sista delen nu.. Sen är allt klart :)

<3


avslutning i kyrkan- kören där framme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0