emh... oj då..

ja, ni vet, jag skrev ju igår att....... jag inte skulle shoppa mer nu... det höll en dag.. köpte två par nya strumpor idag.. meen dom är såå mysiga, sååå härliga så jag var tvungen (A) jag har inte så jätte mkt o säga om dagen faktiskt :) Men sen kommer del 9 i julkalendern också :)
Nu är det föresten inte långt kvar till jul... och jullovet, nästa vecka är sista veckan... skönt! vill ha lov nu, orkar inte plugga mer! det märks mkt,mkt tydligt när skol dagen börjar nå sitt slut... dagens svenska lektion blev bara för flummig, vi skrattade nog åt allt!

Vem är du då berra? :) så du är också falköpingsbo?


hade ba lust o slänga in en bild xD men dom här har jag gjort i verkstan! thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0