ååh :)

ÅÅh!! va kul att det är så många som kollar in här på bloggen :) hoppas ni stannar kvar och följer mig på bloglovin!


annat om dagen... varit i skolan, lång dag idag, onsdagarna går sååå segt :( Men tur har jag ju mina vänner som gör allt mkt roligare :) Efter skolan drog jag hem, blogga, fixa lite med julkalenderna.. vad tkr ni om den föresten? thi den är ju självklart inte seriös, bara en rolig grej, få tiden att gå fortare :) Sen tog jag och mamam en sväng ner på stan.. tog ut pengar som ska till madde, och sen så jag kan betala ålle i helgen :) (ja till dig också Leonie <3) emh iaf... på lördag ska ju jag och mamma åka och bli sminkade på make up store, och då tänkte jag nu ska jag inte köpa nå mer.. visst jag har pengar men ah jag e ju som jag är.. men ah, lättare sagt än gjort.. in på kappahl och köper en ny klänning! humm.... Men! den var fin faktiskt! Men nu blire inge mer shopping (A)


nya klänningen :)
(jaja, tänkte de va finare o ta kort när man har skor o sånt thihi)

Neej! nu ska jag hjälpa mamma lite :)
Imorron blire grejer i julkalendern ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

sv: tack (: nej, men det var därför jag skrev om miley, alla skriver ju just nu om Justin Bieber, så jag ville ta en annan kändis & skriva om den ist. ;)

2010-12-08 @ 20:32:44
URL: http://becauseyoupray.blogg.se/
Postat av: Berra

Som nyinflyttad verkar du börjat trivas i vår lilla

håla. Kul å fina kompisar verkar du också ha.

Trevlig Jul!

2010-12-09 @ 15:20:01
Postat av: Berra

Yes, sen födseln

2010-12-13 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0