1 December..

Jag har eventuellt fixat det där med kalenderna.. jag kan eventuellt ha filmat lite.. eller jag har filmat med min mobil idag, men vet ej om jag kommer att kunna lägga upp och redigera de.. Åkte pulka på friluftsdagen, as kul.. As jobbigt o gå dit men kul o vara där.. sen hem.. det när roligast.. vi åkte halva vägen hem på trotoaren.. måste sett kul ut.. Om det går blir det första avsnittet..  Nu är det datakunskap, det vet ni ju.. det är ju inte så kul direkt.. Men sen är det slut för dagen! Då hänger
oa och Madde med mig hem och bakar pepparkakor.. får se om det blir något eller om all deg blir uppäten ;)

På måndag är det utbildning för oss elevamdassadörer hela dagen.. börjar 8 och slutar 20 över 3.. Tur att jag är klar med mina julklappar i verkstan! Thihi eller iaf dom julklappar jag planerat att göra.. Det är ju liksiom helt sjukt.. Det är liksom 1a december! det är inte alls långt kvar till jul alltså, galet! har fan en massa saker planerade i min kalender ;)

December
1a- baka peparkakor med madde och moa
2a- julpyssel med max
5a- julmarknad på liseberg
6a- Utbildning
11a- bli sminkad på make up store och lussemys
12a- ålle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0