träna,träna,träna bby!!

The Game!!


haha!! Looser ;o)









Linnéa- sure bacon..
Amanda- :O kallar du mig bacon? haaa?
Linnéa- ööh? (tänker, e du dum elrxD blondii) tror jag ;)
Amanda- EEEELIN!!! Linnéa kallade mig Bacon :O

iaf, skolan idag.. sen drog ja o linnéa o sandra till wickmans, käkade en pasta sallad.. mmm gott<3
sen drog jag med och kollade på deras träning, kanske ska börja, men kom på att hehe, ja mitt tränings schema är liiiite fullt... som ni kommer se kanske ? hahahah sen e de ju,ja skola också.. xD hahah...
meen ja,ja så är det när man har höga krav på sig själv...




nu ni! här kommer mitt tränings schema för mina veckor :P hahah nu jääävlar!!! :P

Måndagar
Gympa
sen blir de
BodySculp 1...Ett styrkepass som drar igång med en enkel aerobics-uppvärmning för att få igång kroppen. Därefter går vi igenom kroppens stora muskelgrupper både med och utan redskap. Avslutar passet med en stretch.

Tisdagar
BodySculp 2...Intervallpass där vi varvar pulshöjande övningar med styrka. Medryckande musik hjälper dig att orka det lilla extra. Avslutar passet med en stretch.

 Onsdagar
Gympa
(massor)

Torsdagar
BodySculp 3..Ett styrkepass som drar igång med en enkel aerobics- eller stepuppvärmning för att få igång kroppen. Därefter går vi igenom kroppens stora muskelgrupper med och utan redskap, mitt i passet höjer vi pulsen i en boxkombination. Avslutar passet med en stretch.

så, japp, va de nånsom ville gö nått i veckan? haha not hahhaha xD


men puss på er <3


XXX Amanda <3


Kommentarer
Postat av: Tagge

Bra Amanda. Kör hårt!!

2009-09-02 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0