shopping,shopping<3

åååh, vilket super mysig dag.. Jag har varit och shoppat med min bästaste,bästaste,bästaste älsklings bästa vän... Linnéa <3 ja.. Carro och Moa va me också, fast vi gick inte tsm så jätte mkt, men iaf :D<3

tog bussen dit, shoppade en as snygg (rosa) tjock tröja så jävla skön <3 haha, meen jag läste ju  såklart inte på vad som stod på tröjan, förns nu när jag kom hem.. det står typ allt jag är en player, och att jag är redo (för grabbarna);)  nått sånt.. haha smart. men vafan? den är ju as snygg <3
 

      
Carro & Moa
sen käka lite lunch, de vart subway, men vafan det är ju så gott jö? mmm<3<3<3
  
Linnéa                  Linnéa & Moa                 Carro


sen shopping, shopping <3 slutade med att jag köpte mig en klänning, oj så snygg den var<3 grrrw ;) hahaha xD<3


emh, ja hahahhahahha... Moa hade bokat biljetter till en bio film vi tänkte se.. mmh, så kom vi fram till kassan och sa vilket nr och allt.. Va tror ni kassörskan säger då?

- ''ja, emh då får ni ta och åka till uppsala, du har bokat biljetterna i uppsala, den här filmen går inte ens här''

och hur jävla kul var inte det? fyfan va vi garva xD  Men vi bestämde oss iaf för att gå och käka mat och sedan dra hem till moa och kolla film ist, men jag åkte hem till mig och va med kusinen ist, som sover här inatt <3<3 såååå söt han är <3 Men iaf.. vi tog bussen hem igen som sagt och ja.. så slutade ''tjej ''mys'' '' dagen för oss <3

 
Linnéa                          Carro, Moa & Linnéa


tack tjejer<3

Puss XXX Amanda <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0