oktober?

hahahhahah, gott folk jag kan ju bara säga att typ alla helger i Oktober är jag uppbokad..
9-10  Baskurs (utbildning till tränare)
17-18 Gymnastik läger
24 elr 25 tävling
(gympan)

Japp, men dåså.. sen helgen efter är det höst lov och halloween.. hummm, hoppas på maskerad fest kanske? (A)
(ring om ni ska ha nån 0705.....)



Men asså nej människor... fyyyfan va kul liv ja har xD haha.. nej nu e jag  dryg.. har inget o skriva, hahaha...

nej men jaja.. hummm..


men ja!!!!  asså fatta IKEA säljer inte turkosa gardiner? men hallå!! jag vill ha de? och dom har inte? omg..

aja haha cya <3

XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Luu

Glöm inte att boka in din gamla fasters födelsdag 29 oktober :)

2009-09-23 @ 16:07:37
URL: http://loviiizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0