Söndag,Söndag,Söndag..

Då var det söndag.. igen.. Veckan går fort, eller ja den går suuuuper fort..

idag är det 67 dagar kvar till jul.. humm vad önskar ni er i julklapp? jag har inte börjat fundera på det än.. jag vet ärligt inte vad jag önskar mig, liksom .. nu vill jag inte låta som värsta, ah. men asså jag har typ ''allt'' förra året fick jag allt jag önskade mig, så jag vet inte vad jag ska önska mig iår faktiskt.. humm.. för fundera på det :)


humm ja och sedan så är det ju 87 dagar kvar tills jag fyller år idag också.. humm önskar nig inget till min födelsedag förns jag vet vad jag får i julklapp.. hihi ;)


Men ah..men annars idag har jag inte gjort någonting faktiskt.. bara legat i sängen och kollat på tv och käkat lite godis hhihi..


Btw.. Tack för chockladen Elin :) snällt av dig :)

puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0