riktigt bra torsdag!!

hejpå er<3

igår va de vaaanlig skoldag ígen... hummm inte kul i skolan alla gånger.. meeen.. idag va de nog de xD

jag och bästis flätade ihop våra hår xD haha såå hett <3 emh sen hade mina tjejor träning så va nere och tränade dom, Men seriöst vad har deras tidigare tränare gjort med dom? ingenting? dom har inte fått gjort någonting och nu när jag och tess gör svåra saker med dom som dom aldrig gjort förut så kan dom det typ.. vafan? MINA OCH THERECE'S TJEJOR ÄÄÄÄGER!!!!<3<3<3
Iaf sen drog jag och red, vi hoppade lite och det gick så himlans bra, det känns så sjukt kul o va tbx med ridnigen igen <3 men det gick iaf super, själv tkr jag Amra gick som en klocka, hon va suuper duktig <3 Linnéa henne gick det också meeega bra för <3<3 wiii<3



puss Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0