helg, helg helg <3

ååh visst är det skönt med helg? ja fyfan det är sköönt.. förutom att det är piss väder men ja.. så är det ibland..
gårdagen med twin var mys, fikade på Wickmans, twin va o noppade ögonbrynen på aztoria.. sen gick vi och köpte massa, godis och chips och lite dip o dricka :) sen gick vi hem och myste i soffan, kollade på film och åt massa gott gott <3 humm så gick vi o la oss typ vid 1 kanske vi somna.. elr jag iaf (A) hihi

vakna.. käka frulle, så åkte hon hem..

emh jag duschade o fixade mig lite nu då.. ska klä på mig klart snart xD haha drar till västerås på läger sen, men jag har ändrat mig så jag sover inte kvar.. utan jag åker hem ist.. :)

humm imorron vet jag inte va de blir.. hih de blir väl ladda upp lite filmer elr nått kanske :)

nej men ska dra nu

puss på er <3

XXX Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0