glamm halloween party ♣

twins/älsklings fest var super mysig. hihi vi hade spökrunda kan man säga och jag satt i skogen och va spöke.. haha det var aaas läskigt att sitta där själv, men det gick inte så jävla bra att skrämma mina kära vänner, det vart inte riiiktigt som jag tänkt mig xD haha men kul hade vi iaf :)

käkade blåa,lila och rosa pannkakor med blå grädde och sylt :) mmm, fick vara kocken hih... så käkade vi kladdkaka till efterrätt.. mmmm :D sen kollade vi på lite film och sen va de bara massa myyys hihi... sov med älskling jö.. hihihihihhihihi (A)

kvällen var super mysig och jääääätte trevlig iaf :) <3








Tack för kvällen tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Tagge

Vad fina ni var allihopa!!



Kram

2009-10-25 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0